دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 12 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر ویژه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۲۵:۲۶

در اردیبهشت ماه سال آینده صورت خواهد گرفت
برگزاری ششمین دوره همایش بین‌المللی صنایع فراساحل ایران

باشگاه خبری فراساحل: ششمین دوره همایش بین‌المللی صنایع فراساحل ایران در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. این همایش دوسالانه بوده و تا کنون 5 دوره آن با موفقیت برگزار گردیده است و دوره آتی آن در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت ماه سال 1394 برای اولین بار در سطح بین‌المللی و در تهران برگزار خواهد گردید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت مارین، آشنایی با فناوری‌های نـو و تحقیقات در پروژه‌های فراساحل با توجه خاص به آب‏‌های عمیق، ارتقا دانش فنی شرکت‌های طراحی و مهندسی ایرانی در پروژه‌هـای فراساحل، آشنایی با تجهیزات و فرآیند ساخت و نصب پروژه‌های فراساحل، معرفـی روش‌هـای نــوین در تعمیر و نگهداری ماشـین‌آلات، سکوها و سازه‌های فراساحل و... از اهداف اصلی این همایش است.

 اولین نشست کمیته علمی همایش بین المللی صنایع فراساحل ایران هفته گذشته برگزار گردید.

این نشست که با حضور نمایندگان دانشگاه‌های مختلف در تالار مولانا دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، موارد و مسایل مختلفی به بحث و بررسی گذارده شد که مهم‌ترین آنها، برگزاری این همایش دوسالانه به صورت بین‌المللی است. نظر به نیاز منطقه ویژه اقتصادی و استراتژیک خاورمیانه به مباحث علمی و فنی فراساحل و پتانسیل موجود در کشور مقرر گردید تا این همایش در سطح بین‌المللی برگزار گردد تا امکان دریافت مقالات و همچنین حضور کارشناسان خبره صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی از کشورهای مختلف فراهم آید. لازم به ذکر است که آقایان دکتر سعید مظاهری (عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم‌ جوی)، به عنوان دبیر همایش، دکتر محمد رضا تابش پور (عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف)، به عنوان دبیر کمیته علمی و دکتر محمد راعی (عضو هیات علمی دانشکده عمران و محیط‌زیست دانشگاه صنعتی شریف) به عنوان دبیر کمیته دوره‌های آموزشی انتخاب گردیدند.

همچنین اولین نشست کمیته اجرایی ششمین همایش بین‌المللی صنایع فراساحل ایران برگزار گردید. در این نشست که با حضور آقای دکتر محمد سعید سیف، رییس هیات مدیره انجمن مهندسی ایران و نمایندگان دانشگاه‌های مختلف در محل دبیرخانه دایمی این همایش در مرکز پژوهشی مهندسی دریا دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید پیرامون مسایل مختلفی همچون تاریخ و مکان برگزاری، پایگاه اطلاع‌رسانی همایش، طراحی اولیه پوستر و بروشور، تنظیم و انتشار اولین فراخوان همایش، نحوه دعوت از مدعوین خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. لازم به ذکر است که که آقایان اکبر فلاحتی (انجمن مهندسی دریایی ایران) به عنوان دبیر اجرایی، مهندس علی شیخ بهایی (پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم‌‌ جوی) به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی و مهندس سیروس زمانی راد به عنوان مسوول دبیرخانه همایش مذکور انتخاب گردیدند.



  کد خبر : 258
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :